Integraal samenwerken in gebouw-beheer/ onderhoud: Hoe organiseer ik dat als opdrachtgever met mijn leveranciers?

| | |

Vastgoedeigenaren/gebruikers zoals gemeenten, onderwijs- en zorginstellingen beseffen steeds meer dat een ‘fris’ gebouw en een goede inrichting positieve invloed hebben op de werksfeer, arbeidsproductiviteit en…

Vastgoedeigenaren/gebruikers zoals gemeenten, onderwijs- en zorginstellingen beseffen steeds meer dat een ‘fris’ gebouw en een goede inrichting positieve invloed hebben op de werksfeer, arbeidsproductiviteit en de beleving van medewerkers en klanten. Tegelijkertijd is er minder budget beschikbaar, hebben opdrachtgevers een groter takenpakket en staat duurzaamheid hoog op de agenda. De vraag is hoe kun je als opdrachtgever het beheer en onderhoud van je gebouwen samen met je leveranciers het beste organiseren?

Eind vorig jaar organiseerde de Academie voor Samenwerking (een initiatief van PPS Netwerk NL) de 2-daagse opleiding ‘Integraal samenwerken in Beheer en Onderhoud’. Op veler verzoek van publieke en private partijen organiseren wij een nieuwe editie waarin opdrachtgevers en opdrachtnemers een praktisch handelingsrepertoire krijgen aangereikt waarmee u morgen het beheer & onderhoud en gebouwmanagement nog beter kunt gaan inrichten.

Bent u geïnteresseerd in deelname aan deze opleiding, kijk dan hier= voor het gedetailleerde programma en kosten. Aanmelden voor deze 2 daagse opleiding (23 maart en 4 april) kan nog. Extra informatie aanvragen kan ook via telefoonnummer 030-3039760 of per email naar laura.vellekoop@ppsnetwerk.nl.

Deelnemers aan deze opleidingen zijn:
Provincie Noord-Holland, Provincie Overijssel, Gemeente Amsterdam, Gemeente Heerlen, Waterschapsbedrijf Limburg, Zuyd Hogeschool, Onderwijsorganisatie VGPO Accretio, Universiteit Utrecht, Universiteit Maastricht, Hoogheemraadschap Schieland en Krimpenerwaard, Ziekenhuisgroep Twente, FMHaaglanden, ProRail, Strukton, BAM, Unica, Rabobank, CroonWolter&Dros, HOMIJ….

PPS Netwerk Nederland, 27 februari 2017